Ett hundliv

Idag var en bra dag=) Förutom att Lucas och mamma snarkade så mycket så jag var tvungen att lägga mig på soffan och sova >.<
Halv 11 så gick jag ut och gick med Lena, och den här gången tog jag faktiskt kameran med mig :D

Skogsis med Lena o Meia Vovvarna på godisstenen=) Godisstenen i parken
Busvovvarna!              På första godisstenen=) Godisstenen i parken :P
Det var jättehärligt att gå ut i skogen igen, har saknat det hela veckan.
Sen så lekte jag lite med Lucas då vi kom hem=) Maria o Marcus kom och hämtade honom kring 1 och då gick jag och mamma till Mormor o Morfar och sa grattis på farsdag=)
Sen när mamma for och jobbade så satte jag igång och bada min stackars skithund=) Mira blir alldeles galen när man tar fram klippbordet och badkaret och blåsen :P Hon börjar pipa och springer typ och gömmer sig :P Men sen när Ronja väl står i badet så är hon typ där och nosar ;S Skadeglädje typ :P Men Ronja är så lätt och bada. Hon uppför sig alltid exemplariskt i badet och på bordet. Med Mira är det värsta brottningsmatchen, man blir dyngsur! Och stilla står hon ju inte på bordet när man blåser heller.. Men min Ronja är så duktig =}
Såhär glad är Ronja när hon badar :P
Ursch så hemskt och bada!
Äntligen uppe ur badet!
Äntligen uppe ur badet!
Klipp mig tack ?!
Men se så fluffig jag blir! Klippning snart kanske?

Nu ska jag hitta på nåt nyttigare än att sitta här, kanske kvällsprommis eller ta en dush eller mysa i soffan. Vill ha choklad men inget sånt! Gått upp ett kilo igen sen lovet ;S Inte bra :P Mysa i soffan låter bäst hittills, ha det så bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: