Tjabba tjena hallå

Igår så ställde vi iordning i travet inför vinterträningen=) (Äntligen!) Träffade Karro, Terese, Stig, Veronica, Jenny och Maria på klubben och lastade hinder men Stig hade redan kört ett lass innan alla kom typ så det var inte mycket kvar, bara typ bommen, nå tunnlar och hybridhindret. Det är de glulligaste jag har sett tror jag :P Måste typ skaffa ett. För er som inte vet vad ett hybridhinder är så är det A-hindret och Bommen ihop satt typ :P Jag hade aldrig sett ett före igår men det var mycket lägre än jag trodde, det är typ hälften så högt som ett A.

Hade utvecklingssamtal igår också. Jag hatar sånt. Folk ska alltid lägga sig i.. Och jag ska typ ha ett till imorn för vi hann inte allt. Jag är visst otrevlig har någon skrivit ;S Förlåt för det vem du än är, det var inte meningen, tror jag då. Beror väl på vem du är x) Näe skojja, var nog bara trött eller nåt den gången för jag vet då inte att jag var otrevlig med nån. Menmen.
Jag hoppas dom inte behöver lägga sig i nåmer, dumma lärare.
Ikväll är det chokladdag<3 Så härligt och bara sitta hemma och se Grey's.
Bara vara och drömma sig bort, men drömma mig bort gör jag då hela tiden. Så jävla trött!
Vet inte varför=( Blir tidig kväll ikväll också.
Men imorn är det engelska nationella så jag måste skaffa nåt som jag kan äta och pigga upp mig med, helst inte godis men kommer nog bli så iallafall. Måste bara komma ihåg en vattenflaska då också. Fick bara VG på första delen av det så jag måste verkligen skärpa mig. Vet inte vad som har hänt, är säkert pga att jag alltid är trött.. Orkar aldrig plugga, orkar inte nåt! Har inte ens badat min stackars lilla hund än så hon är säkert lika tovig som vanligt nu.. Måste bada henne och baka hundgodis innan nästa tisdag iallafall. Men jag gjorde faktiskt matteläxan igår. Ska typ lägga mig i vilorummen ett tag nu, börjar inte förän 11 tror jag. Får kanske kolla upp det först x) Men jag måste skriva min dumma svenskasak också.. Orkar inte bry mig HEJDÅ.
Postat av: Astrid och Totte

Du.. jag tror ingen fattar du en papillon/bichon kan bli medium.. hans brorsa är en tredjedel så stor som min fluffboll.. Helt otroligt (vad har vi gett honom?). Jag är mdock supernöjd med att ha en medium hund, nästan inga har det där vi bor så jag vinner allitd KM:en! :D Haha ;) jag trior jag ska till Haparanda i år! Min kompis ska dit nämligen och hon brukar plocka pinnar där. Dags för mig att börja plocka jag med.. :P

Jag läste i nåt inlägg att du funderar på att kasterara? Fast det kanske du redan gjort/eller ångrat dig.

Kram!

2008-11-05 @ 20:25:45
URL: http://totterino.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: