"Erikas Hundar; Allt om mig och mina hundar!"

Jag har suttit och gjort en hemsida nu ikväll. Väl spenderad tid, eller int. Den vart typ ganska bra för att vara första försöket men så jättefin är den väl inte :P Den handlar om mig och hundarna och agilityn. Kmr typ inte att uppdatera något före februari x) eller jo, jag kmr väl skriva nåt om vinterträningen kanske=) btw. så sätter den igång påriktigt på tisdag. LÄNGTAR!=D
Hemsidan: http://www.freewebs.com/erikashundar/

Just nu så sitter jag och ser Hemma bäst, eller Failure to Launch(orginaltitel), en väldigt rolig film med Matthew McConaughey och Sarah Jessica Parker i huvudrollerna.
Matthew McConaughey spelar Tripp, en 35-åring som fortfarande bor hemma med sina föräldrar. Och egentligen, vem kan klandra honom? Det är gratis och mamma (Kathy Bates) tar hand om tvätten och lagar frukost åt honom. Föräldrarna, som har gjort allt för att få honom att flytta, anlitar den vackra Paula (Sarah Jessica Parker) för att ge honom en liten... knuff.
Rekomenderas!

Nu är nyheterna slut så jag ska se klart filmen och sen sova=) Skulle behöva dusha.... blir nog imorn om jag orkar x)
BYE=)
Postat av: Astrid

Känner tyvärr ingen som kastrerat sin tik (men vet många som vill just för dina anledningar).

Vet inte om jag skrev detta i min föraa kommentar men min familj funderade länge på att kastrera Totte. Jag ville inte ha en lat och tjock hund just för agilityn, men när jag kastrerade blev hans psyke helt fantastiskt! Han sket rent ut sagt i alla tikar, struntade i att markera överallt och han fick t.o.m mer fart på banan! Jag ångrar inte en sekund att vi valde att kastrera honom, kanske bara ibland eftersom många undrar om Totte kan få bli pappa.. vore ju så himla kul!

I början av kasteringen var Totte rätt mesig dock.. alla hanhundar åt nästan upp honom och försökte para sig, men efter några månader så tuffade han till sig och bet tillbaka! Mina kompisar som jag tränar med har bara tikar (Totte är enda herren i sällskapet, uppskattas att han är kastrerad!) och det är jätteskönt för han bryr sig inte när någon löper. Vi vaktar ofta hans kompisar och om de löper? Inga problem!

Problem med tikar är ju all tid som slösas bort bara för löp och skendräktighet.. Jobbigt.. :(

2008-11-09 @ 23:06:39
URL: http://totterino.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: