Julbak ;D

Nu har jag städat, i typ 3 timmar ;S Var tvungen att lägga mig och vila då o då för jag är så himla slut! Har fått nån ful förkylning också :/ Men pengarna låg där idag iaf. Sen skulle jag på ICA o köpa mjölk o Never Stop för mamma har hamnat i nån bakningsfas ;S Men det är ju kul att känna lukten av hembakad fralla iaf=)

Igår när Lucas var här så bakade vi lussebullar=) Eller, mamma bakade sånna där små krumelurer o jag bakade små gubbar och möss x) Lucas stod mest och kavlade.. o kavlade o kavlade :P Tillslut så övertygade vi honom om att han var tvungen att lägga det på plåten så vi kunde grädda det o äta det sen så det vart 2 små bollar och en stor kebab typ x)
Sen efter vi hade bakat så byggde vi en koja i köket! Den var supermysig o superhemlig för Marcus hittade oss inte när han kom och skulle hämta Lucas! Men Tess gillade verkligen våran koja, vi hade lagt ut skinnet på golvet där i så där låg hon och tog upp all plats :P Han är så söt min lilla Lucas=)

Våran Koja
Våran superduperhemliga koja!
Inuti Kojan=)
Exklusiv inblick inuti våran superduperhemliga koja ;D
Mina Lussebullar
Mus, Mus, Gubbe med jättestor näsa, Gubbe med mindre näsa,
Liten gubbe utan näsa, Gubbe med pytteliten näsa, Avlång gubbe med liten näsa (Näsorna gjorda av Lucas)

Lucas Lussebulle :P
Lucas gigantiska kebablussebulle + dom två små :P

Hade ni lika kul som mig i helgen? ;D
Postat av: Linda=)

svar: " till min underbara anton"de stod anton smart:P

2008-11-23 @ 17:47:11
URL: http://dreamaway.devote.se
Postat av: Identity

så gott med lussekatter :)

2008-11-27 @ 19:31:02
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: