Let's Twist again

Tony Irving! Fan vad bra han är!=) Trodde fan han skulle åka ut ikväll men icket =} Han fick gå ut från isen tvåa till och med=) Men han har gjort det jävligt bra, han hade fan inte stått på skridskor före dethär :P Och hans rosa dräkt ikväll x) Och han hånglade ju upp Emanuele x) Näe, han är helt enkelt underbar :P Men äre bara jag som stör mig på Emanuele? Han ska alltid hälsa med att dra sig i örsnibben, vafan är de? ;S
Men kvällen började inte lika bra för Markus som det brukar göra, han ramlade 2 gånger idag och halkade till många fler. Men sen så kom baletten och dom tog programmets första 6:a! Men det var bland det bästa jag har sett på isdans någonsin. Fyfan så bra!
Jesper gör ju inte dåligt ifrån sig heller. Men Lars är också förbannat bra. Men Josefine höll inte, trodde hon skulle åka ut för längesen men hon kom till topp 5. Bra jobbat iaf! Nu äre bara boysen kvar och jag vet verkligen inte vem jag vill ska åka nästa vecka... =( Tony har ju inte lika bra teknik som de andra så han åker ju säkert men jag tror att jag vill att Lars ska åka istället.. Men, det är 7 härliga dagar kvar tills dess så det behöver vi inte oroa oss för nu!
Foto: Daniel Ohlsson
Helt klart min favorit! Bara titta på kläderna! x)
Foto: Daniel Ohlsson
Jesper o Alexandra, han är ju som något bra han.
Foto: Daniel Ohlsson
Markus gjorde förjävligt bra åk! Bästa jag sett.
Foto: Daniel Ohlsson
Lars o Gabrielle, bra åkt!

Foto: Daniel Ohlsson
Synd på det, hon gjorde ju headbanget och var en halv cm från döden till och med. ( Josefine)



P.S. När Lars o Gabrielle dansade till Twist Again så kom det många fina minnen av idrott till mitt huvud :P Jag o Amanda rocka loss till den varannan idrottslektion typ x)



Jag funderar faktiskt på att gå och hyra Lejonkungen! Alla måste medge att det är en av tidernas bästa film! =} Blir så sugen på det när jag sitter o kikar runt på youtube. Men jag börjar alltid gråta då Mufasa dör ='( Det är jätte hemskt!

Nu blire väl lite mer youtubespejning och sen ska jag nog gå och lägga mig och läsa ett tag. Läser "Mannen som kunde tala med hästar" och det är så kul när man har sett filmen och sedan läser boken för då kan man bättre föreställa sig hur allt ser ut :P Imorgon så måste jag gå och städa dagis och sen så blire ner på Rotan till skyltsöndagen=) Orkar inte fara till stan :P
Ha det så trevligt allihopa=)


Postat av: Olivia

Så roligt att se din hemsida! :D

Jag tar och länkar hit från min hemsida om det är ok? :)



Och vill du förresten att jag ska lägga in en länk på agilitysidan? :)



Ha det bra!

2008-11-23 @ 10:12:34
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: