I see friends shaking hands, saying 'how do you do?' But They're really saying 'I love you'

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om festen igår.. Finns inga bilder att sno än för dom har inte kommit ut på hemsidan än.. :/ Olivia hade lagt ut en bild=) Ni kan nog gå in på hennes blogg och kika för hon lägger nog ut fler bilder snart=) http://oliviaspudlar.blogg.se/  Kolla också in skellefteagilitys hemsida www.freewebs.com/skeagility Om man går på "Foton" så länkas man till deras Pixbox, där borde det komma in några bilder snart, tycker då jag iaf=)
Tänk att man kan hitta sådana vänner genom det bästa som finns. 
Ni är verkligen små guldpärlor!=)

I Haparanda. Veronica, Kalle, Jag, Nina, Matilda med mer folk i bakgrunden=)



Hade riktigt kul hos Linda igår också=) GSH är så jäkla bra! Sen så började vi typ Goal också men vi orkade inte se hela :P Men kuligt hade vi hursomhelst=)
MOHAHAHHAHAHHA Linda=)
Frodo x)



Nu kmr Lucas snart så jag måste samla mina krafter :P Näe, han är så söt så=)
Ha det så bra allihopa!
Sötpajk!
Sötpojken<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: