Värd dag >.<

Jag hade sovmorgon idag för att jag skulle till tandläkaren och om jag for upp till stan så skulle jag behöva ta en buss till hamn igen typ en halvtimme efter jag kom så jag sket i det. Mamma fick skjussa upp mig efter tandis ist så jag inte skulle komma försent till idrotten. Det roliga är att jag hade ingen idrott.. O ingen engelska o ingen BF. Jag har inte haft en enda lektion idag.. Ändå har jag suttit kvar på skolan och gjort vårat dumma fula arbete om Alex 13 år. Jippie. Nu ska jag försöka hinna med en buss som jag tror går 10 i 2. Då ska jag gå och simma när jag kmr till hamn tror jag. Det är så härligt, men jag lär ju frysa ihjäl på väg där i från. Värsta snöstormen! I stan är de inte ens hälften så hemskt som det var i hamn i morse ;S Hundarna såg ut som små monster. Justde, vi har 6 hundar just nu, berätta mer efter simningen. BYE

Btw. Jag hade samma dröm inatt igen. Ingen sanndröm men kanske en önskedröm?
All I want for christmas..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: