Vart är världen påväg? Jag vill inte följa med.

Jag blir så himla arg! Barnmisshandel är fan det fegaste man kan göra. Vad fan ska dom göra åt att du slår dom eller ignorerar dom?
Såg dethär som Sabrina berättade om på svenskan idag, en kvinna som tar en högtryckstvätt och siktar den rakt på sin 3-åriga dotter, bara en armslängd bort. FYFAN vad arg jag blir!
http://www.youtube.com/watch?v=jx2GY-2s0P0

Det var en nanny som sket helt och fullständigt i dom två tvillingpojkarna hon passade hela dagarna. Hon lyfte omkring dom i kläderna som om det var typ kuddar och lämnade dom ensamma i soffan i 20 min. Hon var tillochmed för upptagen av TV:n för att märka att ena pojken föll från hennes knä ner med huvudet först i soffan. 
   Det var en annan nanny som hade doppat en 5 månader liten flickas ansikte i kokande vatten. VAD I HELVETE GICK IGENOM HENNES HUVUD DÅ? Det skulle jag vilja veta. Hon var gravid i åttonde månaden också. Vad i helvete kommer att hända med hennes barn?
http://www.youtube.com/watch?v=M5QYfwNylxk&feature=related

Och sen, dom jävla idioterna här då. En ung mamma är med i en kult och eftersom kulten tror att hennes lilla babyboy är djävulen så får han ingen mat och han svälter till döds. Då försöker dom väcka upp honom igen och bränner hans kläder :S Sen stoppar dom honom i en resväska! Alltså är dom störda långt in i själen eller? Gud vad idiotiska människor det finns här i världen. Jag blir så jävla förbannad! ARGH :C
http://www.youtube.com/watch?v=pFd9cwDPCeQ&feature=related

Det är bara så att världen är full av idioter och dom borde låsas in för alltid och alltid. Jävla idioter. Det är fan allt jag kan säga.
Förlåt för alla svordommar. Nu ska jag gå och se TV och försöka lugna ner mig lite efter alla dessa hemska saker.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: