Walking in a winter wonderland

Idag hade vi den roligaste musiken i hela tvåan tror jag x) Ida x2 är väldigt duktiga på att sjunga, men hur vare med texten egentligen? ;) Näe skoja, dom var jätteduktiga=) Är bara småmallig för jag kunde texten till Torn och gick upp och sjöng med dom :P Lollo o Tobbe satt o filmade så ni får väl höra med dom om ni vill se Idorna sjunga =P
Nu sitter jag och letar julsånger på Youtube, har verkligen julstämning nu!
Hittade en låt jag aldrig hört förut, Britney SpearsMy Only Wish This Year.
Den var faktiskt riktigt bra=)
Jag har lyssnat lite på All I Want For Christmas, Winter Wonderland, Christmas Song o White Christmas också=)
Så jäkla kul, om exakt en månad så är det första dagen på jullovet=) Det skrev Olle på tavlan idag x) Han är ganska söt, men jag fattar typ nada av matten ;S Och så ha vi läxa till på måndag som jag måste komma ihåg, nån som har lust att påminna mig imorn?  Det skulle uppskattas :P
Den där skjortklänning/tunika grejen som jag tänkte köpa idag bidde inte av, tog ut pengar men den fanns inte i den färgen jag provade men den fanns i blått. Den var ganska fin, ska på stan med Linda imorn så hon få väl ge sitt råd om jag ska köpa den eller inte. Det är väl städning i helgen så det blir inget synligt i ekonomin av att skämma bort mig igen men vi får se=)
Var och rotade i mammas gamla garderob uppe hos Roger och hittade en lång svart skjorta som jag snodde, men jag vet inte om det var mammas eller Rogers x) Hittade några fina bälten och ett par strumpbyxor också, och fina skoooor=) Men det är lite högre klack på dom och dom är nästan tajta men jag har ju inte så lång dag imorn :P + att det är ju sovmorgon så det blir riktigt kortdag=) Ska få fikakörkortsteorin för vi vann tävlingen sist ;) Hoppas vi får tillbaka proven också, hon brukar vara snabb på att rätta dom så det är faktiskt möjligt. Fick ju VG på förra men dethär känns inte lika bra..
Snackar med brorsan i Norge, saknar han lite faktiskt. Han är den snällare av dom, den som skjussar en och inte låter lika sur när man ber om något :P Men han kommer hem till jul=) Dom kmr typ den 23 så det blir typ inge länge ändå :/
HAHA Tess ligger och drömmer i soffan x) Hon sparkar med benen och gnällskäller :P Hon är söt hon :P
Nu äre nog dags att kila vidare snart, blir väl Criminal Minds, finns typ inget på dumburken ikväll.. Fast det är Liar Liar på Tv4Film och den är väl bra, fast jag kom just på att den slutar om 10 min..... Jaja, blir kanske Fantastic Four eller nåt x)
Stare, Järv, Skare, Hare (bra)

"Santa can you hear me
I have been so good this year
And all I want is one thing
Tell me my true love is here
He's all I want just for me
Underneath my christmas tree
I'll be waiting here
Santa thats my only wish this year"

Skjortklänning/tunika grejen
Här är skjortklänning/tunika grejen, är den nog fin för 249 kr?

Postat av: Anonym

jooda, det tycker jaa :)

2008-11-25 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: