ADHD

Om det då vore så väl. Jag orkar inte med er längre. Kan ni antingen ändra på er totalt eller låta mig vara?
Uh.
Det är väl egentligen nu jag skulle behöva gå ut en prommis i skogen, men det orkar jag inte. Har redan varit ut och det var jättehärligt! Jag försökte lägga spår åt vovvarna och sen när jag släppte Ronja så såg de ut som om hon spårade där jag hade gått men sen fick hon nått cpdamp och började springa omkring som en galning :P Tessan var typ bäst, Mira fattade nada ;P Sen så började man prata med bästaste Sara, som kommer hit i helgen, Jippie! Det ska bli så kul att bara vara och snacka massa skit=) Och se braiga filmer såklart ;D
Gud så härligt att vara med nån som bryr sig. Jämfört med er. Men jämfört med er är det trevligare att vara med en sten. Näe, nu var jag dum. Vi har ju kul, ibland.
Jaja, roligare ämne:
Musik! Martin Stenmarck har släppt ny singel typ. "A Million Candles Burning" rå bra låt! http://www.scandichotels.se/settings/Martin-Stenmarck/     lyssna på den=)

Det var allt för mig, nu drar snart Sara till Einar ;) så då ska jag nog gå och slå på TVn och kanske borsta klart min hund ;O Det var ju en idé, eller så kan man sova i soffan (A)
HA DE BRA Å HAPPY HALLOWEENLOV=)
Postat av: Tobias

svar: verkar så ;) ha det!

2008-10-28 @ 22:43:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: