Dreams just aren't enough so I'll be waiting for the real thing

Min brorsa for just iväg på en 60tals fest, han var en hippie :P Det var det fulaste jag har sett sen nångång :P Han hade mammas häxperuk och en ful skjorta, och så en snusnäsduk knuten runt huvudet :P Synd jag inte tog ett kort x)
Annat än det inslaget av komik så har min kväll varit något tråkig. Jag gick till mormor och morfar ett tag och sen över till Lena bara för att fördriva tiden. Men dagen har varit lagomt chill idag. Sovmorgon till 10, gå till stan och sätta upp massa fula collage om fritid och sen typ chilla på stan och se estetarna göra teatrar och konserter och sånt. Men jag var mest med mamma, Maria och Lucas=) Mina lärare fick träffa Lucas och dom smälte typ till en liten pöl :P Han är charmpojken=) Sen så tog jag en buss hem och gick ut och gick med vovvarna och Lena en timme. Åt lite glass när jag kom hem för då hade Maria och Lucas kommit till oss=)
Sen har jag mest suttit och lyssnat på Nickelbacks nya singel, "Gotta be somebody". Den är riktigt bra, härligt skön ;D

"The moment when we're meeting
will play out like a scene
Straight of the silver screen
So I'll be holding my own breath
Right up til the end
Until that moment when,
I'll find the one that I'll spend forever with
"

Nobody want's to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone
Ronja mitt i vintern

Nu ska vi viss och handla skrovmål och hyra en film helt plötsligt :P Roligare än inget antar jag :P
Bloggar kanske mer ikväll, hare bäst.
P.S. Ronja är bästast.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: