=)

Tjo, jag sitter här i bibblan och väntar på att tiden ska gå. Har idrott 12.10 och sen engelska och sen dryglektion, typ 2 timmar Barbro ;S Hon är så virrig så det är då inte sant!
Men den lektionen kommer  jag nog inte att gå på.. Mår inte sådär jättebra så jag orkar inte grupparbetet idag.
+ att jag ska hinna hem, äta, packa och sen ta buss upp igen med Ronjisponjis=)
Det är hundungdom ikväll och jag är visst ensam ledare idag eftersom Tina ska ha en ny vovvsis=) Jag har gjort iordning en liten uppgift åt dom för att fördröja tiden efter vi kommer tillbaka från promenaden. Det var då inget jobbigt att ordna till ikväll.=) Men de ska bli roligast att åka buss med Ronja, hon har aldrig gjort det förut :P Sen måste jag gå upp till Vitberget, vilket inte är riktigt lika kul :P Men mycket motion får vi då ;D Hoppas det inte börjar regna!
+
Ronja
Prommis
Cityakuten

-
Grupparbete
Idrott
SKOLA

Nu måste jag gå så jag hinner byta om, hare bäst ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: