Hehe

PerOlov Enquist är en ganska känd norrländsk författare och vi råkar bara bo i hans gamla hus i Sjön, Hjoggböle. (Fast nu bor vi ju typ i Hamn..) Och imorgon så kommer P.O. och ska göra nått i bönhuset tvärs över gatan och nu så ringde Västerbottens Nytt och frågade om dom fick filma oss om P.O. kommer och hälsar på :P Aldrig att jag visar mitt rum för TV! Glöm! :P Stökigt och bajs :P Skäms nog om P.O. vill se det :P

Tidigare idag:
Skippade sista lektionen och for hem och gick en skogsis med hundarna istället (A).
Sen hjälpte jag pappa ta in skit från släpen som han hämtat i Sjön och sen satte jag ihop min säng uppe i vindsrummet. Ursch så kallt de ska vara där nu, fönstret har stått öppet sen jag kom hem typ :P

Godnatt, ni ser mig väl på TV sen då ;) HEHE HEJDÅ=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: