"How the hell did we wind up like this"

Fyfan. Jag orkar inte ett till grupparbete med samma grupp!
Dom måste ju skärpa sig..... Miss X behöver ta ner hennes överlägsna look och faktiskt lyssna på andra för en gångs skull....
Nu blire religion strax och sen drar jag typ. Vi hade fått flytta fram naturkunskapen en kvart med det blir ändå typ en timmes väntan och igår så tjata pappa en massa på mig om att jag borde ha städat ur vindvåningen för att han ska hämta min säng idag så det är bättre om jag är hemma och städar.
I'm waiting for the better day,
Imorgon blire P.O. Enquist=) tar tolvbussen till Sjön å lyssna på han sen så blire typ hem och ut och gå en skogsis med Lena om hon är hemma=)
Det kanske va det jag skulle säga till henne igår :P Jag gick över för att säga något men sen var det bara helt borta :P Jag har absolut bäst minne ;D
Men nu måste jag springa till D225 och ha Religion.... guuuud så kul med jesus och moses och skit som det.
Hoppas ni har roligare än mig. Haräää =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: