I'm not a princess and this ain't a fairytale

Grey's Anatomy, lika bra som alltid. Någon som vet vad låten heter, den som jag har som rubrik? Den var med där i mitten av avsnittet nånstans.
Skulle ha min andra godis dag idag så jag gick på ICA, jamenjippie. Dom hade inga vanliga chokladkakor :C
Jag vart arg.
Imorgon ska jag troligtvis till Bureå med mamma för vi ska klippa Mira och sen ta en prommis med alla hundarna. Eller så stannar jag hemma, får sova hur länge jag vill, sitta vid datorn, se film och fara och simma. Det lät nästan bättre va? Tror planen blir sån. Känner mig inte för social. + att jag måste komma ihåg att ringa Anita och höra om det blev nåt läger överhuvudtaget och om jag behövs.
Nu ska jag gå upp och lägga mig och se slutet av Sex and the City för den ska tillbaka på fredag typ.
Fredag kommer bli kul=) Då ska jag hämta Lucasponken på dagis och vara med han på eftermiddagen och sen ska jag upp till stan och möta Sara =D Vi ska hyra film (typ Made of Honour igen för Sara vill se den, har jag bestämt ;D) och handla allt vi behöver för att göra kladdkaka =D Kladdkaka är gott<3
Men, det är en hel dag kvar tills dess. Och den kommer jag nog att sova bort
Menmen, nu ger jag upp. Godnatt, typ.

P.S. Såg VÄNNER idag, somvanligt. Jag bara älskar Matthew som Chandler.
Så jäkla rolig han är! Hjärta på han.
Det är typ bara jag i hela världen som tycker Chandler är snyggare än Joey ;S
Matthew Perry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: