Mulet=(

Men nu börjar det visst ljusna.
Eller ljusna är väl fel ord men molnen är borta så jag ser när solen går ner=)

Igår hade vi så himla kul=) Man blir jämt glad när man är med er flickor=)
Jag kom till Matte typ kring 4 för hon skulle klippa mig=) Det vart fint som vanligt btw.
Sen skulle Helle komma typ halv 6 men hon kom inte förän 20 över :P
Men det var nått om hennes pappa och en cykelhållare som försenade allting ;P
Sen kom Nico, Anna och Emelie också=)
Men det var synd att Amanda, Ida och Josse inte kunde komma=(
Det var en ganska udda kväll :P Jag tycker allting hände bakvägen igår :P Vi brukar oftast se film och sen sitta och flumma men igår var det tvärtom :P Först åt vi kladdkaka som jag hade bakat :}(nästan helt själv iaf) Sen satt vi och gjorde "Jag har aldrig" med några fula frågor från internet, och då fick man veta ett och annat. Eller hur? ;D
När frågorna tog slut, där kring 10 nångång, så såg vi Juno. Helt bra film=) Rekomenderas ;D



Idag så gick jag ut och gick med Lena igen=) Vi brukar gå kring typ halv 11, 11 nångång så jag hade ställt väckarklockan på 9.45 men jag vaknade halv 9...... dryyyyygt.
Menmen, sen när vi gick ut så började det typ regna, vilket inte är så roligt för vovvsarna hade inga overaller.. Men det småregnade bara å det höll inte i sig så länge så det vart en jättehärlig promenad även om det var lite kallt. Jag fick användning av mina nya överdragsbyxor som jag köpte i Sundsvall ;D
Men det fulaste är ändå att Ronja har blivit så busig! Dom blev galna när vi var inne i skogen, Mira, Ronja och Meia bara kutade omkring som galningar :P Sen när vi kom ut ur skogen och gick genom parken så fick dom ett till frispel och då var tillochmed Tess med :O Alla mina tre små ulltussar sprang och jagade Meia! :P Det såg lite roligt ut :P Men dom vart inte rena ska jag tala om för dig. -.- Bara i badbaljan och tvätta tassar och mage när man kom in. Dom är fortfarande väldigt gråa :P
Nu står älsklingarna och äter så snart blir det prommis igen, men nu blire då ingen skogsis, nu blire gångbanan så vi håller oss torra ;D
Sen kommer mamma hem med Choklad<3 och så ska vi se National Treasure=)

Skola imorgon, inte pepp... Grupparbete lixom.
Hare bra allihopa=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: