Oh such beautiful snow!

Gud så glad jag blev när jag vaknade idag, det var snö ute! Allting var så vitt och vackert=) Så jag bestämde mig för att följa med till Bureå och gå ut med hundarna. Men då skulle ju Mira klippas först och det tog väl sisådär.. 3 och en halv timme, kanske 4 timmar. Det var ganska jobbigt, men sen så bar det ut i friska luften! Jag, mamma, Ragnhild, Emelie och Malin med 11 st små vita (vita och vita.. -.-) fluffiga bichonner. Målle, Skrollan, Lucy, Smilla, Alice, Sally, Diesel, Billy, Tess, Ronja och Mira. Det var värsta cirkusen när vi gick ut i skogen, alla bara sprang omkring som galningar! Till och med Ronja, som bara hade suttit och skällt ut alla hela morgonen, busade omkring i snön=) Men efter hon hade haft några tokryck så placerade hon sig alldeles bakom mina fötter och där stannade hon typ resten av promenaden. Det var så kul att gå med så många hundar! Alla var bara helknäppa :P Tog lite bilder men det är så dålig kvalla med mobilen.
Älsklingen i snö<3
8 st små smutsiga Bichonner!                                                  Emelie med vinden i håret, och fler smutsiga Bichonner :P
Ny friserade Mira tossen=)
Godissök                                                   Ronja<3

Nu ikväll så kom Maria och Lucas förbi och vi åt glass med choklad & kolasås :D
Imorgon! Då blire kuligt med Sara=) Nu ska jag gå och fika och kanske se Medium, annars går jag typ upp och ser Made of Honour=) Hjärta på filmen alltså<3 Njä, blir kanske Cold Case för vi ska ju typ se filmen imorn..
Hare bäst vi höres!=)

P.S. Min brorsa fick en lägenhet så snart har jag hela övervåningen för mig själv ;D 
  Skönt att slippa bo uppe på vinden =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: