Skogsis=)

Hej allihopa=) Klockan är bara 12.10 men jag är pigg och glad=)
Jag och grannfrun gick en långprommis i skogen alldeles för en stund sen. Det är så uppiggande att gå i skogen på hösten, den kalla luften och dom fina färgerna gör under för sinnet=)
Men Mira, mammas hund, är ganska jobbig att ha lös. Hon sticker iväg lite vart hon vill :P Och Tessie hon bara går omkring i sin egen takt, lite som Nalle Puh :P Men min Ronja är då extremt duktig :} Hon har inte stuckit iväg efter Mira en enda gång idag=) Hon har inte ens rullat sig i något :O :D  Man brukar oftast få bada henne efter en skogsprommis, hon hittar alltid något mysigt att rulla sig i :P
Mira och Ronja i skogen i Sjön=)

Ikväll blire tjejkväll med gamla flickorna från Örjan=)
Det kmr nog att kul, det blir det alltid =D
Men först ska jag till Matte och klippa mig, håll tummarna :S Haha näe skojja, hon är bäst=)

Hare så bra! Vi hörs imorn ;)
Postat av: M

Hoho B)

2008-10-18 @ 17:58:22
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: