Allmänt + Hundarna=) + Skolan

Jag skrev ingenting igår :O Men det var för jag hann aldrig. Jag hade körkortsteori och matte B (som jag inte fattar nåt av ;S) och sen så tog jag kvart över tolvan hem till Sjön för att lyssna på P.O.E =) Han var jätterolig att lyssna på men det vart något varmt där inne! Det kom typ ut folk osm höll på att svimma. Och då hade dom inte öppnat dörren där inne för det var nån surkärring som satt och sa att hon frös om dörren var öppen ;S Vilket tokigt folk det finns!
Jag stod typ ute på bron mesta dels och såg på när Norran och SVT snokade runt vårat hus :P Det var lite roligt när Norran-killen kom och fråga om han fick gå in i vårat skjul för att ta kort på P.O. genom fönstret. (Den bilden är dock på förstasidan av Norran idag iallafall har jag sett ;D Måste köpa den och se hur bilderna vid huset blev ;P)
Sen efter P.O. hade pratat så signerade han böcker så mamma hade sagt åt mig att gå dit upp och få hennes bok signerad (Hon for och jobbade mitt i allt) så när jag kom dit fram så berättade jag att det var jag som bodde i hans hus och han vart jätteglad och trevlig så jag sa att han fick komma och kika där inne om han ville. När allt var över så kom han ut och satt på bron och rökte och pratade med massa folk + mig och pappa=) Då frågade han om han fick gå in och titta på vindsrummet :P Så vi gick in och Ronja skämde inte ut mig allt för mycket. Nog skällde hon men inte så mycket :P
Norran följde med in och sen så tog dom massa kort när P.O. och pappa pratade på gården :P
Jajustdeja, kanske ska berätta att SVT intervjuade mig och det ska visas nån gång idag eller imorgon :P Vilken tur att ingen har min blogg adress än så ingen kan titta (A)
Men det var helt klart roligt att träffa P.O.=) han är ju värsta legenden i Hjoggböle :P
Efter alla hade farit så kom Kurte och hjälpte till att bära ut saker i släpen. Sen kom vi hem typ halv 5 och halv 6 skulle Terese komma och hämta mig för det var möte om Vinterträningen. Det mötet var väldigt roligt, alla käftade och skrek. Mest hördes en viss dam men det var en herre som var sur som citron berättade dom i bilen hem. Jag satt mest och pratade med Josefin om det vi tyckte :P Hon vart alldeles förskräckt typ :O "Jag visste inte att det var såhär mycke hat inom agilityn :O" Men det brukar det inte vara. Det är bara så att det finns så många olika starka åsikter så det blir lite upphetsat ibland. Men Ronja märkte då inget av det, hon sov i mitt knä hela kvällen=)
Men jag börjar seriöst fundera på att kastrera henne. Det vart en massa tjaffs om löptikar, om dom skulle få komma eller inte. Alla fick intrycket av att omröstningen gjorde så att det var tillåtet men dom skulle visst ta upp det i styrelsen och då vet jag verkligen inte hur det blir. Men jag har tänkt på det tidigare också, hon ska ju inte ha valpar eller nåt och då slipper jag oroa mig för livmodersinflamation eller vad det nu heter. Och eftersom dom sätter igång snart så kommer jag typ att missa träningen ganska mycket och det känns surt när jag betalar 500kr för att vara där. Och en kastrering gör dom ju mycket lugnare och jag slipper ju att hon blir så ängslig efter hon har löpt. + att då kan vi tävla närsomhelst ;D Men 3990kr tror jag att Veronica sa att dom tog här i stan... Det är allt jag har på kontot + nästa studiebidrag. Men då finns det då inget som hindrar mig från att tävla :P Men.. Utlandsresa eller agility året om... det är faktiskt en svår en. Vi får se hur jag gör :P
Nu ska snart sista gruppen redovisa (vi gjorde det imorse) sen så har vi engelska, vilket jag inte vet vad vi gör på, och sen svenska då jag ska skriva en artikel om P.O. Sen blire hem och se Grey's! Det dumma mötet gjorde så jag inte va hemma förän halv 11 typ. Men pappa har säkert nåt roligt jobb åt mig när jag kmr hem så det kanske måste vänta tills ikväll. Men det är ju ingenting på TV på torsdagarna iallafall :P
Hare gött nu=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: