Goodnight sweetheart

Nu har jag typ äntligen vaknat, guuuud så gott det var med choklad!!
Men något tjoller det var med städningen då, först låg det inga pengar där så jag ringde till dem som skulle ha lagt pengar där men dom sa att det var nån annan som skulle lägga pengar och det fanns inget nummer till dom här andra någonstans så Maria ringde till Lotta så Lotta skulle ringa till dom som inte hade nåt nr så jag ska då få pengarna imorgon då jag städar klart. Orkade bara ta nedervåningen idag. Jag har typ feber eller nåt.
Men nu har jag nästan tänkt låna pappas dator igen och se Sex and the City en gång till, den var jätte bra men jag sov typ i slutet för klockan var ganska mycket så det var några saker jag inte hann med :P Så det blir nog planen för ikväll. Kanske ser Made of Honor en gång till också, den var så bra=)
Imorgon blire till Burträsk, farmor o farfar och antagligen kusinerna=) Bara vi kommer hem någorlunda tidigt så jag slipper städa så sent. Måste ju hinna ut med vovvsar imorgon också.
Just nu sitter jag och halv ser en Beck film på tv4+. Money Man.
Hehe Gunvald... Persbrandt är ganska så snygg, iaf när han är Gunvald (a)
Hehe nu har han en pistol :O ;P
Jaja, godnatt=)
Sex and the City - The Movie
Tänk om man hade deras liv, inte dumt.
Tänk om man såg ut sådär, inte dumt heller ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: