Åter ett spårat samtal med dig, tack för att du får mig att le!

Erikoo Krama mig, jag fryser! säger:

JAG ORKAR INTE; NU DÖR JAG

M säger:

hahahah!

Erikoo Krama mig, jag fryser! säger:

HAHAHAHHAHA AJG DOG PÅRIKT

M säger:

DU KAN INTE VARA DÖD, DU SKRIVER JUUU

Erikoo Krama mig, jag fryser! säger:

NEJ DET ÄR MITT SPÖKE, JAG LIGGER PÅ GOLVET

Erikoo Krama mig, jag fryser! säger:

KOM O RÄDDA MIG

M säger:

JAG BLIR RÄDD FÖR DITT SPÖKE=(

M säger:

FAST JAG KOMMER MED PLÅSTER OCH IDOMINSALVA OCH HELA KITET OCH RÄDDAR DIG

Erikoo Krama mig, jag fryser! säger:

VAD BRA, JAG TROR ATT DET ÄR IDOMIN JAG BEHÖVER

M säger:

JAAA, JAG VISSTE DET!

Erikoo Krama mig, jag fryser! säger:

DET ÄR BRA, KOM OCH RÄDDA MIG INNAN JAG DÖR FÖR MYCKET, JAG LOVAR ATT INTE SÄGA BUU

M säger:

OKEJOKEJJJ

Du är ganska bäst, vet du det?

Postat av: M

HAHAAAAA, I KNOOOW ;D

2009-04-27 @ 19:32:04
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: