Call me, I'm going nuts!

Just nu sitter jag i ett litet sött hus någonstans längs E4an i Ljusvattnet. Barnen sover.
Jag tänkte få göra bort lite läxa men jag har visst utvecklat akuta koncentrationssvårigheter av någon okänd anledning. Eller hur var det nu igen?
I'm trying to concentrate but all I can think of is you.
Känner verkligen inte för att sitta här själv i typ 3, 4 timmar till men jag har ju då åtminstone Tiger=) Då känner man sig trygg, med en tiger i huset ;D Och två katter, vilket inte är sådär superbra för det börjar bli svårt att andas :P Får gå ut o sätta mig på bron en stund kanske :P
Aja, orkar inte börja med APU-uppgifterna, får ta dom imorgon. Kände inte riktigt peppen på att skriva talet heller så det blir nog att fortsätta läsa psykologiboken. Kanske kan lista ut vad som är fel med mig xD
Hör mer än gärna av er! Jag som inte ens gillar att snacka i telefon skulle bli överlycklig av ett samtal kring just precis nu. Helst skulle jag vilja att du komme hit, men det är som lite svårt.
Hoppas jag somnar på soffan, jag är tjej så jag borde kunna se Rocky Balboa, läsa psykologi o sova på soffan samtidigt, eller hur?

Hejdå=(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: