Don't you know? You just made my day!

I'm flying high
.

Det borde vara olagligt att skratta såhär mkt på en kväll. Jag har ont i kinderna!
Ni är ju som lite bra, Matte, Lina, Tack!<3
Det borde vara olagligt att vara såhär lycklig.

Jag och Matilda kommer inte att bli gamla tillsammans och sitta på ålderdomshemmet i var sin gungstol,
vi kommer att bli gamla tillsammans inlåsta på psyket i var sitt kuddbeklätt rum.
Hennes ska vara rosa.

"Vet du vad jag tror?

Jag tror att gud är en jätteliten gubbe, typ når till midjan på mig, o är sådär förbannat sur jämt som bara små gubbar kan vara. Jag tror det är så, och han måste göra vissa olyckliga bara för att ha nåt att skratta åt!"
Simpolina du är bra<3



Imorgon kommer det info om dagen
+ bilder på mina fina presenter som jag fick av mina kära Hattisungar=)

Imorgon kommer SARA också ! Så jävla kul det ska bli gumman.
En film, en kladdkaka o massor av skvaller o skratt på mitt rum, It's a date!
Postat av: Simon Lind

Haha tack detsamma :} Du hajade blocktitlarna

2009-04-15 @ 10:31:51
URL: http://simonlind.blogg.se/
Postat av: M

Rosa <3

2009-04-15 @ 11:11:38
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: