Get out of my life, out of my mind

"Ge dig nu, det kmr aldrig hända!"
Måste verkligen skärpa mig nu,
detta är ju hemskt.
Sämsta aprilskämtet EVER!
Jag fick typ hjärtinfarkt när jag läste, vart jättelessen :O Eller jag fick först hjärtinfarkt när jag läste dethär, men det borde också vara osanning, för annars strejkar jag!

Bästa aprilskämtet idag var ändå smset jag fick av Linda :P
"JAG HATAR DIG!


April, april
Hihi :$ :$ jag gör tvärt om jag älskar dig :$<3<3<3"

Jag tycker att nationella idag skulle ha varit ett skämt också. Att när vi kom så skulle dom säga: "Haha! Vi lurade upp er ur sängen, det är inget prov far hem!" Men det gjorde dom förstås inte. Fast tanterna som vaktade i början var värsta skämtet ;S Alla satt o babblade i typ 10 min medans dom gick omkring o sen dom ba:
"Ja, ni kanske ska vara lite tysta när ni skriver nationellt prov..." 
Typ alla där inne: "Ofta, har vi börjat? ;S" 
Dom talade inte ens om för oss att vi fick öppna papperen ;S
Men det var ändå inte übersvårt. Var klar typ 5 över 11.
Så bidde det stan med tjejor=) Men jag drog med 12.20 bussen så jag har varit hemma ett tag ^^
Satte mig o solade på altanen i typ 1½ timme :P Lite trist att vara ensam hemma ;S Eller, Kennet är ju här men han bryr sig ju såå mkt ^^
Nu blir det annat skit. Bajbaj.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: