Hattstugan - I Ur och Skur

Jag kommer verkligen sakna det stället!
Det var så himla gulligt igår=) Jag fick ett paket med en minikåsa i osså fick jag en hjärtformad ask av ett av barnen och sen så fick jag ett vykort med Skogsmulle, Skrinna o en massa andra på=) Jag fick en snöboll också som jag hade tänkt ta kort på men den hann smälta innan jag hann fota den =/ Men den var fin=)

Ändå bäst i världen att jag avslutade min tid där med ett snöbollskrig? ;D
Slängde en snöboll på Lotta (min underbara handledare) o då vart det alla barn + henne mot mig ;S Men jag duckade undan från många ;) Smidig som en panter ;)
Sen vart det dags att gå,
"Erika, Hejdå!"
"Hej då barn!"
"Erika? Jag älskar dig"
Sötnos! Jag började ju nästan gråta. Men jag ska då dit o hälsa på=)
Går kanske förbi idag innan jag ska upp till stan=) Hade tänkt sätta upp en lapp med mitt nummer så jag kan få vara barnvakt någongång=)
Bästa tiden i mitt liv? Jamen nästan=)
Älskar er alla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: