I can't forget this evening

Så jävla kulig kväll, typ :P
Vart väl inte riktigt så kul som Anna hade tänkt sig.. GRATTIS BTW ÄLSKLING! :D
Var hos Robin till typ kvart över 11 eller nåt o sen for jag, Matte, Lina o AnnaStation 8 osså skulle killarna komma efter men dom tog sig ju för fan inte in >.< Så efter typ en timmes dans så dissade vi Station för att fara på Calles o vara social med dom. Skulle nog ha stannat längre o dansat om jag inte hade haft så jääääävla ont i fötterna -.- Måste vänja mig vid dom dumma, assnygga skorna..
Efter typ en halvtimme på Calles så stängde dom så då var vi ute i kylan o väntade på Danny, fast han kunde inte ta alla så första lasset for iväg medan vi började gå mot Max :P KALLT!
Sen film o mys hemma hos Robin, värsta kuligt=) Men Lina somnade hela tiden! x)

Nu orkar vi inte mera utan nu ska vi sova i min lilla säng, med ett täcke.. -.- Måste planera bättre nästa gång.
HARE BÄST JAG ÄR EN HÄST=)
Postat av: M

Fick du verkligen så ont i fötterna? Det första vi hörde när du kom in var "Aj,aj,aj".



Men Erika, du är ju allergisk mot hästar ;S

2009-04-10 @ 11:08:56
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: