I remember long ago when love was a simpel thing

Mitt fina hjärta på handen har startat diskussioner på dagis.
-"VEM ÄR DU KÄR I? :D"
-"Dig!"
-"Näe, jag är kär i han!"
Jag har fått alla barnen att förklara sin kärlek för varandra :P
Men jag vart då visst kär i typ 3 olika pappor + Fredde :P Och idag så var det en flicka som hade ritat en teckning med en gubbe o ett hjärta på och då sa hon att det var honom hon ville bli kär i när hon blev stor, men att han kanske inte fanns pårikt, han kanske bara fanns i böcker. Så himla cute!=)
Det var ändå ganska sött när man var liten, "får jag chans på dig?"

Idag så har jag för det mesta varit inne, vilket är ganska svårt på Hattis x) Men jag tog på mig kökstjänsten idag, lagade mat o diskade bort o sånt så jag har inte varit ute så mycket=)
Vill inte vara ute för mkt för jag är förkyld=( 
Jag lagade blodpuddig och rugguggla på morikan, lite stolt att det faktiskt gick att äta :P Sen har jag mest diskat hela dagen x) Känner mig typ överkörd. Längesen jag var ordentligt förkyld känner jag. Kanske får ta en sjukdag imorn? På torsdag så ska jag då bjuda dem på kladdkaka=) Schh det är en hemlis! (:
PROSIT


Ge mig godis någon? Eller tändstickor, något för att hålla ögonen öppna. Har ganska mycket kvar på APUuppgifterna men det fixar sig nog=) Har sovit typ 2 timmar redan så x)
GODNATT=)

Everybody need someone
and I need you.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: