If you can't get someone out of your head, maybe they're supposed to be there?

Haha chilldag^^ Satt i bibblan lite övergiven i ett hörn o väntade på Olle, och Linda, men Olle kom aldrig. Fast egentligen hade han varit in typ 4 gånger men han hade bara inte sett mig x) Sen så gick jag o Linda på stan o hon hittade värsta snygga fotbollskorna för 99kr så hon vart lite glad=) Sen hittade vi en Linnea :D
Fast jag o Linda vi flummade ifrån Linnea o min bror kom o hämtade oss när vi satt o frös i en busskur mitt ute i ingenstans :P
När jag kom hem så var BEBISARNA på besök! :D Vart jag glad eller? :D 2 av Mayas valpar har inte farit iväg än o Ragnhild var och hälsade på med Alicebrallis o småpojkarna=) Hade tänkt stoppa en under tröjan o springa o låsa in mig på toa så kanske hon inte skulle sakna den när hon for fast det gjorde jag inte :P
Efter maten gick jag o simmade. Bra att simma när man är arg, går mkt fortare :P Gjorde 50 längder på 30 min med några vilopauser=) Sen låg jag i bastun i jag vet inte hur länge :P Efter det vart det övningskörning (utan skylt) till Bureå för att, lämna en tidning som Ragnhild hade glömt, och för att hälsa på Camilla o hennes lilla bebis=) Han har ju inte ens ett namn än stackarn! Kanske Ceasar, Love, Hugo eller.. nåt fjärde som jag inte kom ihåg :P Men när syskonen heter Jideon o Sander så kan han ju inte heta Hugo, det blir för normalt :P Jag tkr han kan heta Ceasar jag=) Han var då hur som helst skitsöt, vill nästan ha en bebis nu ju, och ett till plus var att jag fick ju träffa (Lagotto) Maja=) Hon är ju underbar, även om hon är lite.. krävande.. =)
Men en helt okej dag med många bebisar, man kan inte få nog med bebisar!


Linnea skickade då en länk med en video som var bland det sötaste jag har sett=)


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: