Is this change for the better?

But then all they know is how to put you down
When you're there, their your friend
But then when you're not around
They say, 'Oh, she's changed'
You know what they mean
Well they mean, they're just jealous
Because they never do the things
They wish that they could do so well


Jag känner inte ens igen mig längre.

Inne på min tredje cola just nu. Sen när dricker jag cola? Men det hjälper en att inte somna iaf.

Sitter o försöker hitta lite fakta om Mietek Grocher, ska snacka om han på onsdag så det är nog bäst att jag sätter igång..
Skoldagen var rätt chill ändå, steg upp typ 07.20 o hade en halvtimme över när allt var gjort :P Började smsandet med Lina rätt tidigt, något måste man ju göra på bussen när man inte har hörlurar ;D Hon är söt, Lina. Bara lite helt orelevant sådär :P Fick ett sms om att jag skulle skriva något om henne på min blogg så,
HON HETER LINA, JA HON HETER LINA, FLICKAN JAG ÄLSKAR. Nöjd nu sweetie?=)
Det som inte var så chill med dagen är dock vädret. WTF varför regnar det? Blöt blev man då idag, gick till Edda, badade o gick in till stan igen :P
Gav det något att ta av sig badkläderna? Njäe inte riktigt.
Så nu sitter man här helt kall o deppig o längtar efter en kraaam. Så jag fick en av Kimothy, väldigt gulligt faktiskt, en stund iaf... -.-

Kim säger:

jag är ganska spinkig så jag har inte så mycket värmande fett men folk säger att jag brukar vara varm iaf så vi får hoppas det duger *kram*

Erikoo. Krama mig, jag fryser! säger:

nååw, så gulligt!

Kim säger:

gulligt vet jag inte, jag ville bara känna dina bröst pressas mot mig =D men säg inget

Men han är ju som han blev. Jag diggar han ändå ^^


Nu, åter till helvetet=) KOM O KRAMA MIG EN STUND?=)

Postat av: M

HAHA!

2009-04-27 @ 21:03:27
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: