Jag hade värsta bästa rubriken på dehär inlägget, men den kommer jag inte ihåg..

Superbra dag tills typ nångång efter 3...
Började med att jag höll i morgonsamlingen på dagis, o sen så vart det knattebio med småbarnen, såååå längesen jag var på bion här i hamn, det är så mysigt här=)
Sen typ mumsig lunch o frökenprat o sen slutade jag :P
Drog till schtan för att leka lite med Linnéa=) Det syns att vi är på dagis hela dagarna ;S Så jävla omogen jag är x)
Ska inte gå på stan, spenderar bara pengar! Köpte ett linne o nya strumpbyxor=) Vart bara 109kr men ändå ;S Det är tur det är gratis fram o tillbaka till stan iaf ;D

Men när vi var där på Kapphal så ringde Matte med ledsna saker.
Fast det ordnar sig väl.. Vi ska vara på Älsvbacka nu iaf. =)
Blir ju kul ändå, spec med Anna =D Så jävla bäst i världen, grattis i förskott gumman!=)<3

Men SMAKLÖST, nada peppar, nada salt.
Okej, lite peppar.. :P

Postat av: Anna

Jaa, ledsna saker.. Men nu är allt bra igen, om inte bättre? :) PEPPAR OCH SALT komigen! :D

2009-04-07 @ 19:16:33
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: