Just take my heart, it's all yours if you want

Haha nå så jävulskt pepp till på torsdag? :D
Fan vad jag längtar, fast det blir nog inte så mkt dricka, var nog full igår för åtminstone 2 veckor framåt ^^
Borde sova nu, men det är mkt roligt folk inne så det är svårt att slita sig :P + att jag ser nån film på trean som var värsta bra=)
Pepp, pepp, pepp =D Jag dör, ge mig torsdag=)

Secret #247:
Sometimes I look cold,
just so you'll hold me
 




Men, Det här suger. Jag hatar att jag är så lycklig just nu när du är allt utom det. Jag vill bara kunna göra det bättre, men det går inte, det är inte upp till mig. Men det känns så hemskt att vara glad när jag vet att du gråter.
Det är som om livet måste vara sämre för en av oss för att universumet ska fungera, och jag vill hellre att det är jag än dig. Jag vill att du ska bli såhär lycklig som jag, även om jag ska måsta må så dåligt som dig.
Du är föralltid den bästa, det vet du. Jag älskar dig.
Postat av: Anna

PEPPAAAA :D

2009-04-05 @ 22:50:44
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

PEPPPPPPPPPPPAR OCH SALT! :D

2009-04-06 @ 08:38:13
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: