Krackelibankelfnatt

Gårkvällen spårade totalt o.O

Vaknade i morse av att mamma frågade: "Tycker du vi ska kittla henne?"
När jag tittade upp så var Lucas o hälsade på=) Klockan var bara 10 så jag vart inte gladast i världen men, en sådär 40 minuter senare hade jag tagit mig upp ur sängen o började vårstäda lite ;S Helt udda meeeen... Bytte sängkläder o hängde ut täcket o kudden på vädring o hängde upp gardiner o damsugade golvet ;S
Jag ville väl att de ska vara fin när SARA kommer =D
Fast vi har huset för oss själva ikväll så vi slipper vara på mitt rum :P
KLADDKAKA!<3

Jag o Lucas lekte lite med kameran för mamma ville ha nån bild på han till hennes fotoalbum så här har ni en på han o min Björne=)

♥Busunge, jag älskar dig!♥

Nu blir det typ duscha o ta en sväng med hundarna innan man far till stan=)
Kom o lek med mig ett tag? (A)
VI HÖRS!
Postat av: Aamandaa<3

Lite man saknar den busungen :(

2009-04-19 @ 16:43:50
URL: http://aamaandaalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: