Left overs = mer skit från Piteå=)

Höjdpunkten var ju lätt breakdance tävlingen, det glömde jag berätta för er tidigare^^ Dom var ju typ bra :O ;D
Och sen så försökte jag o Amanda lista ut varför killar älskar bröst så mycket, så vi frågade Martin o Jens o dom satt typ o snacka i en halvtimme om detdär och kom fram till att dom var; mjuka o mysiga, fast sexiga på samma gång ;S Men sen satt dom där o snacka om att tjejer ska ha former, breda höfter o feta lår typ ;S :P Det var en lite småintressant diskussion :P
Det fanns många intressanta diskussioner att lyssna på, det är det jag gillar i Piteå ^^
Fast jag blir ju bara mobbad vart jag än far :P I fredags vart jag mobbad av Skelleftebor för att jag skulle till Piteå, och i Piteå vart jag mobbad för att jag var från Skellefteå ;S
Men jag älskar dom ändå! :D


Suddigt blire när man inte är skicklig,
men jag älskar hatten ändå (A)



Myspys i soffan, där vi somnade -.- NACKSPÄRR.
Men jag älskar Sara ändå=)


På väg till bussen idag så ringde ingen annan än min Lima (för andra känd som Anna Lindroth) och var så überglad så jag trodde nästan hon var hög^^
Jag tar det från början så fattar ni mer.
På torsdag äre 18 år på Station 8 och då ska vi typ dit. Lima fyller år på fredag så det sög, och sen så far hon utomlands (den jäveln ;*) så hon hinner inte ut på krogen på typ länge. Men då fick AnnaÅ den brillianta idén att efter midnatt på torsdag så är ju faktiskt Lima 18, så det är ju bara att vi väntar tills efter tolvslaget innan vi far på krogen. Helt fucking BRILLIANT!
Så jävla pepp, vilken födelsedagsfest vi ska ordna (A) Eller, ja nåt sånt iaf. Har ingen stans att vara före än men det ordnar sig!
Femte helgen i rad, hell yeah!
Vi syns där?

Mer bilder från lördagen kommer senare när jag får tag i mina kära Piteåbor=)
Postat av: Anna

Jaaaaaaa!!!! PEPP PEPP PEPP PEPP!!!! :D :D :D :D

2009-04-05 @ 21:45:27
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: