Men åh, smaklöst

Jävla skit, hur fan ska man ta sig till sjungande imorn då? -.-
Allt bara går åt helvete pga nåt litet skit som blivit uppblåst. Men, stora problem jag har jämfört med andra? Inte.
Så jag ska inte klaga mera utan bara berätta att konserten idag var bäst everVart totalt helkär i typ 3 av killarna, o ena borde fan ha vunnit Idol för längesen.
Han sjöng så jävla bra så jag tappade hakan o hjärtat stannade.
10 gånger bättre än EMD tillsammans x)

Hann över till Lena tvärt också o tog nå söta bilder=) Lite blommor hon har fått då x)
GRATTIS PÅ 50 ÅRS DAGEN BTW=)
Mattes farsa var där. Kuslig bild ;S Lägger upp den imorn, jag ska sova nu för jag ska upp 6 imorn x)
Okej då, småpeppar lite inför kvällen ändå, men förfesten vet jag inte vad som händer med ;S

Goodnight sweetheart, well it's time to go.
Postat av: M

Va fan? ;S

2009-04-09 @ 06:47:41
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: