Nine weeks of wonder

Dessa 9 veckor utan skola har varit helt otroliga, och de har förvandlat mig.
Till det bättre? Det kan diskuteras, men jag tror att jag har hittat mig själv, och det är alltid framsteg. Hoppas bara det håller när helvetet börjar om igen.
Jag kommer verkligen att sakna det!
Utelivet, goda maten, underbara personalen och de sötaste ungarna i världen. Om de erbjöd mig ett jobb där skulle jag ta det utan att blinka, hoppa av skolan. Lätt. Underbarast, men, det skulle jag nog ångra senare i livet :P

Nu ska jag och mitt nya jag hoppa i duschen och göra oss fina för snart bär det iväg upp till stan igen. Ska bli kuuul, men fortfarande skuldkänslor.
Därför finns det sprit, det hjälper en glömma=)
Kom dit.


This is for the one last day in the shadows
Postat av: Anna

Ojah :)

2009-04-24 @ 18:07:13
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: