PEPPAR O SALT, FÖR FAN!=D

Alltså, ES3a är mina nya idoler=) Så jävla bäst ever=) O spec när killarna sjöng Feel It. Jag tappade hakan, speechless! Och tjejerna försökte vara lika bra sen men det kom inte ens i närheten. Men det var ju ändå bra ^^ Diggade nya texten till So What :P Jag kan inte sitta o räkna upp alla låtar som var (hur jävla) bra (som helst). Då äre lika bra att jag skriver upp hela programmet :P Men detta var något som jag gäääääärna vill se igen, vilket inte lär hända =/ MEN BÄST EVER=)
Stående ovasioner till alla!
(Hade tänkt sno några bilder av folk som fotade men jag har inte hittat några, så det sög. Men BRA VARE!)

När jag kom hem, typ 10, sprang jag över så fort jag bara kunde till Lena för att gratta henne=) "Men alla har ju farit! :O"
Vafan spelar det för roll? Det var ju henne jag skulle träffa x) Men dom roligaste var kvar, Micke o Camilla :D Osså var Mattes farsa Tommy där :P Jag fick lite mumsig kladdkaka o sen skulle vi ställa alla blommor som Lena hade fått på ett bord o ta kort på dom o Lena :P
Detta vart resultatet^^


Hon är ju lite söt! :D


Tommy ville också vara med, det vart läskigt=(

Men det var ganska trevligt, gick hem typ kvart i 11 eller nåt=)

Γ
Jag är hur flumm som helst, sitter bara här o skrattar för mig själv medan jag väntar på att tiden ska gå så.
Hihihi, bara några timmar kvar tills det blir socialt=)
PEPPAR O SALT FÖR FÆN! :D

Jag skrev en låt nyss, den äger alla.(Även om den inte rimmar nåt ALLS)

"Jag pepprar o saltar o skär i min biff, sen steker jag biffen så den ska bli het, PRECIS SOM LINA"

Postat av: Anna

Hahaha, peppar och saaaalt!! :)

2009-04-09 @ 16:41:38
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: