Ruben =D

Mohahha, detta kmr alltid vara ditt namn (A)

Det var jättekul igår=) Kom till Ruben (Robins nya namn) vid typ 4=)
Sandra, Andre o Marcus var redan där så vi spelade Cluedo :P Men det var typ nytt med nya regler så jag var helt borta=) Sen så lärde Sandra mig hur man spelade Worms, o jag ägde ut alla sen :} Jag o Sandra gaddade ihop oss o tog ut killarna, vi är inte onda.. MOhahah (A)
Vi åt o sen så spöa vi killarna lite till innan vi såg skräckfilm :P Danny kom hem där nångång också :P Ändå sötast, som ett barn på julafton! Han fick sig en säng igår! ;D
Filmen var rätt bra, kom int ihåg vad den hette dock :P Typ "The Uninvited" eller nåt kanske(:
Kom väl hem typ 3, tidigt o bra ;S
Men helt underbar kväll med superroligt folk=)
O go'maten såklart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: