Så jävla chilldag ändå

Prov på morgonen, gick säkert skit men jag är glad ändå.
3 timmars hål, övade talet o köpte jeans.
Svenska, höll tal, gick ganska bra förutom en minut över tiden.
Körlektion med Lotta, världens gulligaste! "Du kör så bra så du kan ta körkortet, ja, i slutet av maj!" Men tyvärr, det blir början av juni :P 3 juni är min uppkörning bokad, lite snabbt gick allting men det känns bra :P Hon var supergullig! Men sen så slog hon till mig för att skrämma mig för att jag glömde sakta ner o kolla om tåget kom, Jag: förlåt! Hon: Du blev ju inte ens rädd!  Jag: Jag har kört med pappa ;D
Sen i min paus mellan körlektionerna så stötte jag på ingen mindre än Andreas!<3 Så himla kul! Det var ALLDELES för längesen nu, måste verkligen hitta på något snart! Han var så gullig o väntade på mig när jag gick in o bokade fast massa körlektioner o sånt o sen så skulle jag ju iväg o köra mer :P Det bidde tokigt, men det var riktigt kul att se han. Jag tror inte han vet hur mycket det betyder för mig att han bara fanns där när jag behövde någon. Kanske borde ta o tala om det för han^^
Efter körlektionen så blev det gå till Robin o chilla, degade i soffan typ hela kvällen xD Men jag glömde äta middag ;S Så jag tog mig nå varma mackor när jag kom hem där kring 10, halv 11 xD
Men nu blire SOVA. Börjar 10.55 imorn, lite halv chill sådär, men har körlektion med Marja 12.20, vilket inte är bäst för jag missar nästan hela Baf:en o där behöver jag egentligen vara ganska mkt.. Men det verkar vara så individuellt i dethär grupparbetet så det kanske bara är mig det drabbar? Får väl sätta mig efter skolan o skriva istället, slutar ju halv 3 ^^


VALBORGS, PEPPAR O SALT FÖR FAEN!
Skriver om detta imorn ;D

Postat av: M

Lotta slog mig med! Lr nej, hon slog i dörren ist. Men jag var nog mer lättskrämd än du!



Jag måste tillägga att jag alltid kollar efter tåg nu...

2009-04-30 @ 08:12:24
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Anna

Slutet på maj, början på juni, sak samma :)

2009-04-30 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: