Superstars and cannonballs

3 timmars sömn, YEY. Men jag var typ piggare i morse än jag var igår morse så jag överlevde faktiskt dagen(:
Och mina kläder kom idag! Är jag nå lycklig just nu då? :D Men min skjorta fanns inte=( Jag grät typ, för den var vackrast i världen=( Men nu blev det då bara 280kr + moms typ=) Men jag är visst mkt smalare än jag tror att jag är ;S Tröjan var ganska stor o shortsen är typ hängiga :P Men ASSNYGGA<3 Känner mig lite somrig nu, sitter här i solen med shorts o linne :D
Lite tjock känner man sig också, bjöd på kladdkakis idag på dagis=) Det uppskattades ska jag ta o berätta xD
Men bästa på hela dagen var nog att en flicka som har varit jätteblyg och inte vågat prata med mig på 7 veckor idag var glad o pratade o skrattade med mig nästan hela dagen.
Det värmde fan mitt hjärta!<3(=
Något som kanske inte kändes lika bra är att jag tror pappa försöker ge mig nå hintar om att flytta hemifrån ;S Han låser ut mig hela tiden! Som idag, kom hem o ingen nyckel. Nehepp. Testade pappas mobil, svarade inte. Testade mammas mobil, avslagen. Hmmmm... Gick runt o försökte hitta en ingång. Insåg att jag inte skulle ta mig in om jag inte klättrade upp för brandstegen o slängde mig över balkongsräcket. McGyver för fan ^^ Trodde inte att stegen skulle hålla, eller balkongräcket för den delen, men det gjorde de, som tur var xD Skulle ha gjort ont att ha ramlat ner från balkongen :P
Nu sitter jag här o försöker komma på vad man ska orka göra ikväll.. Några förslag? ;D Antagligen läxor dock..
Jaja, lika bra jag börjar med det nu^^ Vi hörs
STATION 8 IMORN, PEPPAR O SALT FÖR FAN!=D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: