Trötter.

Lite jag sitter här med en påse godis just nu... -.- Som om jag inte vore tjock nog ändå. Men jag förtjänar det nästan.
VG PÅ MATTENATIONELLA FOR FUCKS SAKE! Jag fick till och med ett MVG poäng! Lite smått JÄTTEstolt man blev? Jag hoppade på Olle o gav honom en kram i matsalen xD
Men hursomhelst, trött är man. Somnade 2 gånger framför datorn på skolan xD Ni vet när man sitter o blundar osså helt plötsligt känner man hur huvudet faller ur händerna? Det räknas som att somna(= Här hemma har jag legat på soffan i nästan 2 timmar o sovit också.. Fy sate.. He kmr gå bra...
Imorn äre en stor dag, Psykologiprov på morgonen, svenskatal (som jag fortfarande inte ens har skrivit klart) och sen 2 körlektioner efter varandra! xD Det kommer bli kul, pratade med Lotta i tele idag o hon verkade jättetrevlig=)
Men nu åter till att bli tjock och kanske faktiskt skriva klart talet så jag vet på ett ungefär vad som ska sägar imorn o.O

HEJDÅ, Wish me luck!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: