It doesn't even help to try to solve them all

LOVE
"L is for life, and what would life be without love?
O is for.. Oh, wow!
V is for how very unexpected this turn of advents is
And E is for how extremly surprised I am about this"
Jag älskar vänner xD

Just nu sitter man o ser på snyggingarna i Room Service, EMD är ju med ikväll ;D
Borde egentligen;
Skriva APU-uppgiter
Föra in anmälningar till agilityn
Läsa psykologin
Plugga på körkortsteorin
Renskriva protokollet från senaste styrelsemötet
Gå ut o gå med hundarna
Borsta min hund
Träna, (är man något tjock idag eller?)
Skriva det idiotiska svenska talet som jag ska hålla om en vecka.. -.-
Detta kommer gå SKIT.

Jag har ju det jag borde göra, ändå finns det bara en sak jag vill göra.
Tänk vilken skillnad det kan vara på dom två sakerna, vad man borde o vad man vill.
Det är inte bra.

Händer till valborgs då?

Get out of my head please?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: