I hijacked a rainbow and crashed into a pot of gold

Så jävla kul kväll!=D
Började hos Mickan med Carro, Matte o Anna=) Körde lite sanning eller konsekvens, fast vi orkade inte låna isbitar från grannar o sånt så vi sket i konsekvenserna xD
Vi var där o flumma på ett bra tag o sen så bar det iväg till Station för att träffa Emelie o Nico :D Men jag hade så jävla ont i fötterna, varför tog jag dom jävla skorna? Idiot, så jag dansade typ 20 min sammanlagt på 3 timmar ;S Lite halvtråkigt att bara sitta, men jag fick mig några nya vänner ;D 
Bästa på hela kvällen var ju lätt när det höll på att stänga, jag o Carro på dansgolvet o körde "Tjernobylbarnet spelar pingis", "Flygvärdinnan" o Henriks fina dans xD Jag har en känsla av att Carro kommer vara ganska rolig att vara på krogen med xD Vi gjorde en pakt att vi skulle köra Tjernobylbarnet anywhere, anytime! Fast sen tänkte vi efter lite, för min brorsa har blivit utslängd pga att han dansade Tjernobylbarnet så vi beslöt oss för att om vi är på krogen så väntar vi tills i slutet av kvällen, så vi inte bli utslängda för tidigt xD Men andra fester, närsomhelst, vartsomhelst!
Jag lär inte glömma det ska du veta ;)
Typ 10 i 2 så stack mitt folk så jag satt o väntade på att Robin skulle dansa klart^^ Mamma slutade klockan 4 så jag tog mig inte hem förän då så jag skulle få leka hos Robin ett tag :P Vi stod utanför o snackade o försökte få nån skjuss till A-torp då det kom nån skum typ o frågade om vi skulle ha gruppsex ;S Han var lite udda^^
Vi fick inte tag på nån som kunde skjussa oss så vi hade just tänkt börja gå då mamsen kom körandes i en taxi, tacka gud för det! Hon tog typ rast o skjussa oss till A-torp, spara mina fötter lite^^
Hursomhelst så kom jag o Björn in på Worms, o jag utmanade honom så dom följde med till Robin o jag spöade skiten ur honom (A) Liiiite stolt blev man då efter allt hans kax i bilen om att han skulle vinna^^

Haha stående ovationer till dem som orkar läsa allt dethär xD

Sammanfattning:
Best ever, även om det inte blev så mkt dans^^
Tack för kvällen alla söta!
Postat av: M

Bästa kvällen! Bilderna äger och livet leker!

2009-04-25 @ 15:59:09
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: RW

Tjernobylbarnet for life, BABY!

2009-04-25 @ 16:03:12
URL: http://redwalrus.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: