Walpurgis night - choral singing by firelight

Eller hur vare nu?
Walpurgis night - everyone drinking by firelight?

Ändå chilldag idag med xD Kom till stan typ halv 11 o träffade Linnéa, sen komme Ruben o chilla me oss också :D 
Lektionen med Haggan-Erika ("Prata du om digsjälv eller? XD" var Linnéas komentar) började typ 5 i eller nåt men det orkade vi inte med.. (A) Så vi chillade på Bokia o drack kaffe ô.O Då ringde Lina o undra vart vi hade lektion men den hade redan börjat så hon kom o chilla med oss istället ;D
Sen så hade jag ju körlektion så jag missade andra lektionen också... Så jag har haft en, lite kortare, engelska lektion idag, det är som allt.. CHILL^^
Ikväll blir nog kul ändå =D Ska äta grillat nu, sen blire upp till stan o möta Linda, då drar vi hem till Macke o sen ska jag försöka hitta igen Matte o hennes folk =D Någon slags Majbrasa måste man ju bara hitta igen så det blir nog leta någon sån också :P
Vet inte hur jag tar mig hem än så om någon har en säng, eller nykter chaufför, åt mig någonstans så ring gärna (A)
Nu känner jag hur maten doftar där nere, MUMS! Hör av er ikväll? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: