"Whyför?!"

Wi speaks best inglish ever becus wi are from engelskland.

Så jävla kulig kväll=) Först hem till Lina o äta kladdkaka<3
Sen ut o gå i jävla snöstorm (!) till vårat fina rum där Jenny o Sara väntade=) Vi försökte få igång Wii men det ville inte leva så vi gick i bastun istället, var där nere i typ 2 timmar :P Ändå chill^^ Ansiktsmasker o tjejiga saker=) Självklart massor av bilder på oss i underkläder som kanske eller kanske inte kommer in på bloggen imorgon^^
Sen upp igen för att äta mer kladdkaka (fan så fet jag är.) o faktiskt få igång Wii=) Men det gillade inte Lina, funkade bara när jag försökte x) Så vi spelade lite GuitarHero o shakeade på dansmattan ;D Jag var sämst men dom jublade ändå, sötflickor=)
Nu så ligger jag i en sovsäck på en utvikbar säng osså ska vi sova snart=) Blir väl lite skitsnack först ;D

Imorn äre peppen, grillparty hos Robin =D Osså kmr det självklart in bilder från denna kväll ;D
Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: