Ballen suger

Lördagkvällen började bra, gick med Matte o köpte choklad o cola.
Satt oss på en brygga o åt choklad o cola.

Drog till Kurjan, satt utanför (för vi hade inga pengar) o lyssnade på Helle o Olov.
Emelie ville hitta på nåt så vi var jättesmarta o drog till StefN förfest o sen vidare på Balzac. Förfesten var jättetrevlig, Matte snodde nån dUdEs hatt åt mig =D
Jag älskar hattar, det är kärlek.

Balzac var inte lika trevligt. En trött Erika hade jobbat 7-17 o började kl 7 dan efter. Jag vart förbannad på allt o alla innan kvällen var slut.. Hade varit bättre om jag inte hade varit nykter antar jag :P
Haha höjdpunkten var lätt att träffa en lite dragen Henrik :P Hahaha han vart utslängd (A) Men trevligt att träffa han ändå ju^^
Kom hem halv 4 typ, steg upp kl 6.
Förlåt att jag var så sur men jag hade mina anledningar.
Hade ju faktiskt trevligt flera gånger ^^
Tjoo
Postat av: M

Vi älskar dig och hatten ändå!

2009-08-17 @ 16:16:01
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: