Drängsmark 22/8

Gick faktiskt inte så dåligt som jag trodde att det skulle göra :P
Men Ronja rev första hindret i agilityn ;O Hon har inte rivit ett hinder på alla de snart 5 åren vi har hållt på men hon rev! Jag vart så förbluffad så hela loppet typ stannade upp :P Sen vart det strul med slalomingången, som jag redan visste att det skulle bli o sen hoppar hon fel i däcket! Jagvet inte vad det är hon har fått för sig :S Hon har börjat hoppa fel jämt :S Blir så lessen på henne. Vart 15 fel på hinder o massa tidsfel för jag tog om slalomet o däcket.
Hoppet gick betydligt bättre, satan vilken bra fart hon hade! Riktigt superbra lopp ända till det gudsförgätna däcket! Vad det ska vara svårt! Jag blev jävligt irriterad o stod o tjaffsa med henne i minst 10 sek o sen tog vi det igen o körde färdigt banan. Vi hade bara 8,83 i tidsfel (+ 5 fel för vägran då)vi skulle nog ha klarat tiden om vi inte hade strulat till det i däcket. Känns bra=) Rätt nöjd fast det svider ju lite när man vet att hon kan det egentligen o ändå gör fel.. Borde skaffa mig en filmkamera så jag ser vad jag gör fel :P Måste bara lägga till att slalomet var väldigt bra i hoppet :}

Vi hoppas på samma underbara fart imorgon o inte en massa jävla strul i däcket o slalomet. Vi måste ju ta en pinne snart så vi åtminstone har tagit en innan Ronja går i pension :P Okej det är 2 år kvar men ändå (A)
Pinnjeeevel.

Måste bara gratta alla som tog placeringar o pinnar idag
också, sånt får man inte glömma bort att göra=D
Nästan inga bilder tagna, får se om det blir bättre användning av kameran imorron^^
Tjoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: