Feels so good to be bad, but is it worth the aftermath?

Gårdagen, väldigt bra dag. Sovmorgon, 3 lektioner bla historia vilket är skitkul endast för lärarens skull o sen SHOPPA<3
Köpte jeansleggins o en tunika från Cubus o ett halsband på Glitter. Var in på appoteket o köpte nå skit som ska vara bra för huden också :P Hursomhelst så stannade summan på ca 800kr, efter godiset dådå ;) Kändes hemskt, jag som är så snål spenderar nästan en tusenlapp på en dag! Fast jag spenderade ju mer egentligen för jag var skyldig X 300kr helt plötsligt ;O
Mysig kväll btw=)

Denna dag. Sovmorgon, lektioner o sen Matfesten med typ halva klassen :P Det är riktigt skönt att vi inte har sånna här stora uppdelningar i våran klass. Känns verkligen som om man kan snacka med vemsomhelst=) Vi måste dock ta dendär klassfesten snart tycker jag!=)
Var in på nya Gina också, så jävla proppat med folk! Hittade en t-shirt jag ville ha men kön räckte typ ut till dörren så he bidde inte. Men den var asfrän, eller jag diggaren bara för det var Beat It på den :P Det är ju typ bästa låten Jackson har gjort dock tkr jag :}

Nu väntar man på Matte som inte var så snabb som det var tänkt. Hon ska klippa StefN o sen kmr typ André, Tobbe, Emelie o Nico osså ska vi bara chilla här ett tag=) Sen blire mest troligt upp o krascha Buffes fest där typ halva min klass är xD Sen vidare på Station dit ALLA ska ikväll! ;O Helt sjukt så mkt folk jag känner som ska dit :P Men kul ska det bli!
Nu blire att öppna Vodkan o Jägern, mums ;)
Tjoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: