I don't give a damn if I cut my arm bleeding

Sweet dag idag. Orkade seriöst inte ens ta mig ur sängen i morse. Syrran ringde o sa att jag hade haft städning i helgen men synd för dagiset så hade ingen sagt nåt. Blir att städa imorronkväll ist.
Halv 1 fick jag äntligen ut benen från under täcket o tog mig faktiskt ner.
Händelselös dag, ett samtal från Kalle. Kl 16.00 hade jag tid hos tandläkarn, 16.22 fick jag komma in till tandläkarn. Hon slipade till tandställningen som Ronja har tuggat på o sen fick jag gå igen.
Köpte en Subwaymacka som jag senare åt uppe på bruks men före det så körde pappa över min stackars fot! Min högra fot har fan inte ett lätt liv. Blir typ att amputera den så jag slipper ha ont hela tiden.
Var på bruks från 16.50 till 21.30 typ ;S It's a good thing that I love it. Hade hela banan för migsjälv efter mötet, kärlek alltså!


Påväg hem fick jag ett sms. "Hej! Ska du med ut på krogen ikväll? =D / MARRE"
Hell yeah! GRATTIS GUMMAN, nu börjar livet säger jag bara! Synd bara att allt var stängt.. Big Fail.
Drog tillbaka till hamn till nån 29årings lägenhet o lekte med hans kniv, därav rubriken. En nykter Ante satt o sa "hehehe fränt!" Men jag börjar få ont nu :P
Kärlek på Minttu btw ;)


Prinsesskronor o Kaninöron på er! Nu ska jag sova!
Snor kanske bilder från Marre o lägger ut här sen så kika in senare=)
Tjoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: