I thogught we were good

Det är lustigt hur mkt saker som har hänt på dagen kan påverka ens drömmar.
I natt hade jag en lite udda dröm, den började med att jag körde agility med Ronja ute vid vårat hus i Sjön. Hade de andra hundarna i buren uppe vid "garaget" elr vad man kallar det. Helt plötsligt kommer ett rökmoln följt av 3 brandmän ut ur skogen o ropar något om en skogsbrand fast den var "under kontroll" just nu. Helt plötsligt står hela vårat garage i lågor o alla träden runt det. Jag blir jätterädd o rusar dit för att ta ut hundarna o springer iväg, vid dethär laget har också huset börjat brinna. Vet inte riktigt hur men jag hamnar då på en bro med typ tak o väggar, nästan som en tunnel. Där i träffar jag X o får typ världens längsta kram för jag är så uppjagad. Sen helt plötsligt så är X Matilda istället, o vi går o badar på Texta badplats, fast där är det klipphällor ist för sandstrand. Vi äter Subwaykakor o sen kör vi hem, då vaknar jag.

Mkt av detta kan förklaras av dagen före :P Jag åt en Subway kaka igår, fick en kram av X, var med Matilda nere vid älven, körde agility igår med Ronja uppe på bruks o de andra hundarna var i en bur brevid klubbstugan.
När vi kom hem så luktade det rök typ i hela Skehamn o det låg nån konstig "dimma" överallt så min gissning är att det har brunnit någonstans här

De brukar ju säga att drömmar är en persons sätt att hantera saker som hänt under dagen. Jag tror på det nu iaf^^


Måste bara också berätta att jag gjorde bakombyten på Ronja igår och det gick SUPERBRA! =O =D Vi har aldrig kunnat göra det förut men igår gick det fan varje gång! Jag är så lycklig, jag är så lycklig =D Pinne i Luleå, snälla gud.
Postat av: M

Subway-mackor, kramar och älv <3

2009-08-25 @ 12:44:47
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: