I'm safe up high, nothing can touch me

Denna kväll vart verkligen inte som planerat :P
For till Mickan typ 7, ingen där :P Men dom kom så småningom :P Jag, Matte, Micka, Malin o Emilia satt o hade typ tjejkväll/chillsupning, jättetrevligt=) Sen så drog vi på Balzac o träffade Stefn o folk=D Men det stället suger verkligen så hårt... haha :P Aja, man hade väl trevligt ändå men alltså, seriöst :P O Emilia, "Balzac är så jävla kul!!" -.- Hon har aldrig varit på Station förstår ni xD
Anywhoo, bra kväll, görs om=)


Hahaha btw så höll jag på att dö när jag kom hem xD Hörde att brorsan var vaken o helt förvirrat frågade jag vad han gjorde uppe den här tiden på en torsdagmorgon xD Har varit ute för många onsdagar :P
Men hursomhelst så var hans svar:
"Jag kom just hem ? Ehm, spydde på toan nyss oxå.."
HAHHAHA han mådde så jävla skit xD
Jag är evil, I know ;) Men skadeglädje är den enda sanna glädjen ^^
Hihihihihi han mådde inte bra i morse heller (A)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: